wtorek, 27 lipca 2010

Agnieszka Cegielska: piękna pogodynka w TVN

Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska Agnieszka Cegielska

2 komentarze:

Jaras 1981 pisze...

Ja osobiście nie lubię Pani Agnieszki bo jak dla mnie to ona jest za chuda, nie wiem po co się odchudzała po ciąży tak ładnie wtedy wyglądała, podobnie jest w przypadku Doroty Gardias i Omeny Mensah choć Dorotka ma ładną twarz, dla mnie ideałem kobiecości wśród pogodynek jest Karolina Dobrowolska bo nie odchudza się na szkielet tylko ma piękne kobiece kształty

Unknown pisze...

Masz rację. Dziewczyny trochę przesadzają z "kontrolowaniem" swojej wagi. Zastanawiam się one tak naprawdę wyglądają na żywo. Moja plazma np. trochę obraz na kanale TVN Meteo (chyba nadają obraz w innych proporcjach) i wygląda to naprawdę komicznie: taki niewyraźny "patyczek" na tle mapy.

Prześlij komentarz

Zobacz także