czwartek, 11 listopada 2010

Dorota Gardias-Skóra w niebieskiej spódnicy

4 komentarze:

fraszko pisze...

no już troszke lepiej sie Dorotka prezentuje :) Dorota była także podczas weekendu na Wszystkich Świętych wystąpiła wtedy w czarnej spódnocy jak byś miał filmik z tego to mógłbyś wrzucić na blooga pozdrawiam:)

Unknown pisze...

@fraszko wrzucam wszystko co mam :) tylko w innej kolejności niż wszystko pojawiało się w telewizji (czytaj w dowolnej kolejności).

Ja cały czas nie mogę się przyzwyczaić do tej fryzury. Po prostu mi psuje cały "obraz" Dorotki...

Unknown pisze...

No, taka przylizana fryzura też mi się nie podoba, ale ogólnie w krótkich jej ładnie :)

Unknown pisze...

@kamina24 ja jednak wolałem Dorotkę w długich włosach np. http://pogodynki.blogspot.com/2009/06/dorota-gardias-skora-arystycznie.html. Chociaż ostatnio jest mega moda na skracanie fryzur i powiem szczerze, że w niektórych przypadkach (znanych mi osobiście) taka zmiana wyszła na dobre.

Prześlij komentarz

Zobacz także